joi, 30 ianuarie 2020

A venit si caldura intr-un final. Atat de mult a fost asteptata ca lumea azi umbla si in maieu pe strada, inclusiv eu. Dupa o zi de facut la proiect pentru facultate, o noapte de excese in locurile de pierzanie bine stiute, vine si o dimineata insorita, cu un mic dejun abundent luat la amiaza. M-as obisnui foarte greu sa stau altundeva decat in Copou. Imi place sa stau la soare, sa simt razele pe piele. De asta si caut vara un loc bun la plaja si rareori ma ard. Mi-am baut cafeaua, cocotat pe geam, respirand un aer curat de primavara, pe un soare care imi alinta pielea. Am facut o plimbare lunga cu niste prieteni, am vazut un sacou si o pereche de pantaloni super, nu ma mai duc prin magazine ca imi fac inima rea. Mi-au cumparat un nasture, de trei mii de lei vechi si mi-am scapat ochelarii pe asfalt. I-am stricat, pacat ca aveau un brand celebru pe ei, m-au costat un pic. M-am obisnuit sa pun lumanari la mitropolie si sa spun o rugaciune. Cred ca fac asta cel putin o data pe saptamana. Ca sa nu mai spun ca duminica trecuta am stat o ora intreaga la slujba la Cetatuia si chiar am ascultat. Tot timpul,1 leu, 2 lumari la vii si un Tatal nostru. Am o afinitate deosebita pentru inghetata. Sunt mai avizat decat publicul larg, am lucrat la facut inghetata vara trecuta si stiu cum ar trebui sa arate si sa guste. Inainte sa lucrez nu mancam inghetata, acum imi cumpar de peste tot. Dar sunt pretentios. Teiul lui Eminescu inca este vertical. In fiecare an de facultate ii fac o vizita in primele zile de caldura. Ne leaga numele. Parcul e foarte frumos. In parcul expozitiei sus inca e santier dar imi place mai mult. Are  alt aer. E mai privat , mai intim. In fine, amintiri. La Vanatorul mai nou daca nu ai masa iti aduci una. Sunt supraaglomerati, nu fac fata, trebuie sa mergi sa iti iei singur comanda, au fost luati pe nepregatite de multimea care a iesti sa se bucure de vreme. Formatia se merita. In seara asta cantau romante vechi, se auzea in tot parcul, placea la lume. Fetele  au iesit la badminton deja in parc, trebuie sa inceapa si cu volei. De abia astept sa joc. In capatul parcului masini luxoase parcate care si cum. Baietii in jurul lor statea la un pahar de vorba. Mai o muzica mai niste seminte. Imi plac masinile si voi avea una a mea atunci cand voi considera ca imi este necesara. Dintre toate imi sare in ochi monstrul acesta. Daewoo Tico Corolla. Probabil e fan Toyota. Nici nu stiu ce se starneste in mine cand ii vad ca scriu tot felul de lucruri pe masini, dar Tico ma face sa rad. Era sa calc pe unul odata cand alergam dupa un tramvai. Gata, mai aplic si eu la niste joburi ca ma plictisesc pana diseara. Share this: Facebook

Cosmonova . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates